Pappa Budd

Trademax.se (din möbelbutik på nätet)

Jag kastade ett öga mot trademax på facebook och såg att dom hade ett reklam erbjudande. Därför vill jag tipsa er om att gå in på deras hemsida trademax.se där dom säljer en massa olika inrednings prylar för både ute & inne. Jag personligen tycker deras priser är väldigt bra och det är en sida för allas plånbok! Jag vet att jag kommer återkomma till den sidan under nästa sommar då dom hade en hel del saker för utomhus. Grillar/utomhusmöbler och mycket mer som fångade mitt intresse. Men dom har även soffor/tavlor och annat plock också. Varför inte ett varmt täcke till den kalla vintern som väntar? Eller släcka ner där hemma under hösten och köpa massa ljus att tända? 
 
 
 
SÄNGAR - Hilton Lyx 180
 
Dom har även sängar och matbord, mycket är även nedsatt i pris!
 
Jasmin Mazzi Ek
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: