Pappa Budd

Höjdpunkter 2009 (Del 3)

36 Crazyfists på Brew House i Göteborg!

Den 28:e mars så var 36 Crazyfists på besök på Brew House i Göteborg. Fan vilket röj det va på dom, dom lät nästintill lika bra live som på albumen. Skit bra va dom!
Visst jag kommer inte ihåg allt som hände och alla låtar 36 Crazyfists spelade (var ganska full,hehe) men min favoriter var I´ll go until my heart stops, We gave it hell, At the end of August och Bloodwork.

Bilder från konserten:


36 Crazyfists!



36 Crazyfists igen!



Jag (Robin Budd), Kajsa och min bror (Andreas Budd)

Jag köpte även t-shirten som jag har på mig här under konserten men den har jag gett till Helena nu. Jag ska ta och köpa en ny tröja med dom snart!


To be continued...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: