Pappa Budd

Slut på slöandet och dags att ligga i för fan!

Nu är det fan dags att ta sig i kragen på riktigt! Jag tänker fan inte bli något jävla soc-fall, jag är bättre än så och det vet jag. Nu är det dags att sätta hårt mot hårt och verkligen gå in för det jag gör! Nu är det slut på slöandet.
Jag fattar inte varför jag inte insett det innan, eller i alla fall inte tagit det mer seriöst. Det är mycket som står på spel, om jag fixar busskörkortet så skulle det bli mycket lättare att få jobb. Det gör ju så att man kan söka på ännu större breddgrad och då få mer positiva svar från företag! Imorgon när jag åker till Värmland ska jag plugga hela bussresan! Sen har jag även tid på söndag när jag åker hem.



Ha det gött!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: