Pappa Budd

Mitt klagobrev till Swebus!

"Hej! Jag åkte med 17.05 bussen idag, från Karlstad till Göteborg och har ett klagomål! Det är så jag satt i den bakre sektionen av bussen och där luktade det gammalt urin som om det kom från sätena. Dessutom luktade det ännu värre i toaletten, som om någon pissat överallt där. Dennna lukten fanns där ända ifrån Karlstad till Göteborg. Trots att bussen bytte förare i Karlstad så gjordes det inget åt det. Är det inte en förares skyldighet att kolla sånt innan han kör med bussen? Jag är sjuk och kände mig ännu sämre av lukten! Jag tycker detta är dålig service. Man ska inte behöva må illa när man åker buss av någon äcklig lukt i bussen. Jag tycker att någon slags av kompensation hade suttit på plats. Annars kommer ni gå miste om kunder, det kan ni skriva upp!"



Detta klagobrev gav mig kompensation och så jag blev en nöjd kund!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: