Pappa Budd

Sick of being sick (!)

Jag är sjuk idag och kvar i Värmland dit jag åkte i torsdags.
Det var tänkt att jag skulle åka hem idag med buss, men så blev det inte utan jag åker hem imorgon istället. Så det blir ingen bussförarutbildning för mig imorgon. Jag orkade inte med att sitta på en buss med drygt 30-40 personer och dessutom blir det oftast väldigt varmt i bussen med så mycket folk. Det blir ju extra jobbigt då man har 39 graders feber.
Fan vad jag hatar att vara sjuk. Det är nog en av de jobbigaste sakerna man kan va.
Snuvig, ont i halsen och en tung känsla i huvudet har jag! :(


Helgen har annars varit väldigt trevlig. Jag har varit på bröllopsfest här hos Helenas föräldrar. Dom gifte sig ´090909 och hade bröllopsfesten på fredagen. Dessutom så bjöds mina föräldrar hit och verkade ha det väldigt trevligt och kom bra överrens med alla.
Så det blev väldigt lyckat :)

Gött även att blåvitt och Liverpool storsegra i helgen, med 3-0 respektive 4-0 :)

Nu ska jag ta några alvedon och försöka bättra på mig!

Ha det gött!







Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: