Pappa Budd

Kritik mot Swebus



Igår när jag åkte buss hem till Göteborg från Karlstad, så var jag sjuk och mådde allmänt dåligt. Med råga på allt så luktade det gammalt urin i bussen och det gjorde ju så man mådde ännu sämre. Jag tycker det är dålig service då dom även passade på att byta busschaufför. Den nya busschauffören borde ju kollat bussen innan han körde iväg.
Det är ju liksom inte meningen att man ska må illa för att bussen luktar gammal urin eller så.
Hur som helst så jag skrev en klagorapport till Swebus igår om detta. Så man får väl se om jag får någon form av kompensation av detta.

Ha det gött!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Helena
skriven :

Jag hade spytt om jag var med i den bussen!

2 Dan
skriven :

tråkigt att höra budd! hoppas du är friskare nu iaf!

3 Ellen - ellastankar.blogg.se
skriven :

Det är bra att nan vagar rapportera om sant. Man ska inte behöva ma daligt av att aka buss...!